Przejdź do treści

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i wymiany

 

Zwroty

 

Zwrot biżuterii w Katie’s jest prosty i bezpłatny – zrobisz to w kilku krokach dzięki usłudze InPost Szybkie Zwroty:

  1. Wejdź na stronę: https://szybkiezwroty.pl/pl/katies

  2. Wypełnij formularz online – podaj dane zamówienia, swoje dane kontaktowe i wybierz powód zwrotu.
    Pamiętaj: Masz 14 dni od daty otrzymania paczki, aby zgłosić chęć zwrotu.

  3. Wydrukuj, wypełnij i dołącz do przesyłki formularz zwrotu. Znajdziesz go również w zakładce „Zwroty” na naszej stronie.

  4. Po zatwierdzeniu zgłoszenia otrzymasz od InPost kod zwrotu.

  5. Udaj się do dowolnego Paczkomatu InPost, wpisz kod na ekranie urządzenia i umieść paczkę w otwartej skrytce.

  6. Gotowe! Nie musisz nic drukować (poza formularzem do środka paczki) ani opłacać – zwrot jest całkowicie bezpłatny.
    Ważne:
    Produkt powinien być nienoszony, w oryginalnym stanie i zapakowany tak, by dotarł do nas bezpiecznie.

  7. Po odebraniu przesyłki i weryfikacji jej zawartości niezwłocznie zlecimy zwrot środków za zamówienie, w taki sam sposób w jaki zostały wpłacone.

Możesz również wysłać nam przesyłkę w inny sposób na własny koszt lub dostarczyć ją osobiście (Katie's, ul. Lwowska 12, 22-100 Chełm).

 

 

Wymiany

Jeśli chcesz wymienić produkt na coś innego, dokonaj zwrotu w sposób opisany powyżej i złóż kolejne zamówienie na produkt, który chcesz otrzymać. Jeśli potrzebujesz pomocy z doborem rozmiaru pierścionka, to zajrzyj do naszego poradnika Jak dobrać rozmiar pierścionka? Jeśli masz inne pytania odnośnie naszych wyrobów, to zapraszamy do kontaktu.

 

Reklamacje

 

Podchodzimy bardzo poważnie do jakości produkowanej i sprzedawanej przez nas biżuterii. Jeśli pojawi się cokolwiek co Cię zaniepokoi, to niezwłocznie się z nami skontaktuj, przesyłając na nasz adres kontakt@katies.pl informacje o wadach wyrobu (jeśli to możliwe ze zdjęciami). Możesz również od razu przesyłać wyroby na nasz adres (Katie's, ul. Lwowska 12, 22-100 Chełm) wraz z wypełnionym formularzem reklamacji.

 

Najpóźniej w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji wrócimy do Ciebie z informacją co możemy zrobić, żeby rozwiązać problem.