Zwroty i wymiany
Zwroty
Jeśli zakupiony u nas produkt nie spełnia twoich oczekiwań, to w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia możesz odstąpić od umowy i za darmo zwrócić zamówiony towar.
Zwrot zamówienia jest bardzo prosty, wystarczą cztery kroki (masz na to 14 dni od daty odbioru przesyłki):
- Poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy (możesz to zrobić elektronicznie na adres kontakt@katies.pl),
- Oczekuj na maila z linkiem do darmowego "szybkiego zwrotu InPost".
- Zapakuj i zabezpiecz przesyłkę,
- Umieść paczkę w wybranym przez siebie paczkomacie.
Poinformuj nas o chęci zwrotu towaru mailowo, przygotujemy etykietę dzięki której za darmo umieścisz paczkę zwrotną w wybranym przez siebie paczkomacie.
Możesz również wysłać nam przesyłkę w inny sposób na własny koszt lub dostarczyć ją osobiście (Katie's, ul. Lwowska 12, 22-100 Chełm).
Po odebraniu przesyłki i weryfikacji jej zawartości niezwłocznie zlecimy zwrot środków za zamówienie, w taki sam sposób w jaki zostały wpłacone.
Wymiany
Jeśli chcesz wymienić produkt na coś innego, dokonaj zwrotu w sposób opisany powyżej i złóż kolejne zamówienie na produkt, który chcesz otrzymać. Jeśli potrzebujesz pomocy z doborem rozmiaru pierścionka, to zajrzyj do naszego poradnika Jak dobrać rozmiar pierścionka? Jeśli masz inne pytania odnośnie naszych wyrobów, to zapraszamy do kontaktu.
Reklamacje
Podchodzimy bardzo poważnie do jakości produkowanej i sprzedawanej przez nas biżuterii. Jeśli pojawi się cokolwiek co Cię zaniepokoi, to niezwłocznie się z nami skontaktuj, przesyłając na nasz adres kontakt@katies.pl informacje o wadach wyrobu (jeśli to możliwe ze zdjęciami). Możesz również od razu przesyłać wyroby na nasz adres (Katie's, ul. Lwowska 12, 22-100 Chełm) wraz z wypełnionym formularzem reklamacji.
Najpóźniej w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji wrócimy do Ciebie z informacją co możemy zrobić, żeby rozwiązać problem.